onsdag, februari 14, 2007

Tänkte skriva något om att någon borde byta skiva inne hos Marcus Birro men så i jakten på artikeln han skrev om läste jag att en svensk skådespelerska är död (skrev först namnet, men tog bort det, vill inte att någon vän eller avlägsen släkting ska få veta genom att läsa här) och kom av mig. Kanske för att hon var ungefär lika gammal som jag. Kanske för att jag vet att hon har barn. Kanske för att jag är en otäck gam. Eller så bearbetar jag otäcka saker i tidningerna genom att prata om dem. Jag vet inte.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Oj. Första stället jag läser det på. Nu kom jag också av mig i jobbet.

danielfrilans sa...

Så tungt, så trist. RIP. Jag tappar andan.

Tack för bra blogg.

Anonym sa...

Vad sorgligt. Man kan bara ana vad det egentligen rör sig om, vilket gör det ännu sorgligare.

Anonym sa...

Emma: Kände samma sak som du när jag läste det där...Det fick mig att byta skiva.
Mvh Marcus Birro

Anonym sa...

det här berörde mig.

Johanna sa...

ja, fruktansvärt. usch. nu har tidningarna f.ö. smällt upp det stort, stort på alla löpsedlar.

verkligen sorgligt. Hon var duktig.