fredag, januari 23, 2009

Göteborg

11 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen.

Anonym sa...

Bildtext: Där borta är la Stockholmla.

Anonym sa...

Välkommen! Ses i tältet kanske?

Anonym sa...

Hans: Varför tror du att Emma vill träffa dig i ngt gammalt tält? Tror du inte on har bättre saker för sig? :)

Tomas_Timelock sa...

Jag fattar inte. Det var så mycket snack om att årets festival skulle vara så bra så bra. Jag har spanat in programmet och inte hittat en enda film jag verkligen skulle vilja se (=orka masa mig ner till festvalområdet för). Cinemixet, som brukar vara bra, sög också fett. Kommer nog gå på bio i Göteborg imorgon. Men det blir nog inte på festivalen utan något från den vanliga repertoaren. Kanske Modyssons nya om det finns biljetter.

//tomas

JKL sa...

Jag är lite avundsjuk på den hysteriska mängd kommentarer du får på dina bloggposter Emma. Det ska liksom inte gå att generera 6 kommentarer på, typ, 18 timmar genom att lägga upp en bild (en förvisso mycket fin sådan) och sätta rubriken: "Göteborg".

*River mitt hår*

Anonym sa...

Jomen, det är ju kring Emma som hela filmsverige (det vi vill veta av) graviterar för tillfället!

Anonym sa...

har du några filmtips på festivalen?

Emma sa...

Anonym: Tack! Nu sitter jag på tåget på väg hem igen.

Hans: Vi syntes nog inte i tältet tror jag? Och, såg du några bra filmer?

Tomas: Latmask. Jag hann se riktigt mycket bra film på tre dagar!

JKL: "Hysterisk mängd" vet jag inte just om man kan kalla det? Jag har snälla och trevliga kommenterande läsare helt enkelt. Det tar väl ett tag att bygga upp en relation med dem som läser ens blogg gissar jag. Och så brukar jag ju oftast svara på kommentarerna, det hjälper nog.

Anders: Solen, det är jag!

Jennu: Det har jag absolut! Tänkte skriva ihop ett tips i morgon när jag inte längre sitter och åker baklänges på ett X2000-tåg...

Anonym sa...

Min oumbärliga stockholmsskildring ...Stockholm har blivit kallt finns nu till allmän beskådan.

Rekommenderas starkt. Eller ja, starkare ändå faktiskt.

/max

Emma sa...

Max: Ska läsa!