måndag, december 29, 2008

kanske världens tuffaste sexåring

11 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt hjärta smälter!

eff sa...

Gullig!

Unknown sa...

Oj! Jag har ju inte sett dig överdrivet mycket i TV mer än i Filmkrönikans dagar, men jag känner ändå igen smilet och det ensamt höjda ögonbrynet! Måste gräva i gamla bilder själv igen och syna mitt egna, gamla alter ego.

Anonym sa...

Haha, kaxigt.

Emma sa...

Så där tuff vill jag bli igen 2009!

fredrik lindqvist, adastra media sa...

Hej Emma. Jag hittade inget om manusträffen här men tänkte bara meddela att jag till slut fick ihop ett inlägg på min blogg (www.adastramedia.se/blog)

Gott nytt år

/fredrik

Emma sa...

Tack för sammanfattningen & allt gott 2009! Vi ses kanske på Drömfabriken?

Anonym sa...

Min avskyvärda serie med avslöjande hemligheter om Sveriges kändisar fortsätter obarmhärtigt: Emma fick ett litet smycke av en bekant till familjen när hon var liten.

Emma sa...

Va? Nu hängde jag inte riktigt med tror jag.

Anonym sa...

Att ha om halsen. Kanske var det ett litet hjärta. Eller kanske en helt annan present. Bland fjärde-femte klassens journalistik som jag tillhör kan inte allt vara helt sant.

Emma sa...

Åhå.