måndag, december 15, 2008

den gångna veckans soundtrack

6 kommentarer:

Gabh sa...

Mm, den skulle vara irriterande, men lyckas ta man med istället.

Emma sa...

När jag först hörde den i våras, eller när det nu var, blev jag inte heller helt hooked först. Nu går den däremot på loop.

superkryp sa...

Oj oj oj, jag var fast efter första lyssningen. Jag ÄR för larvig, så nu när han är tillräckligt stor för att spela på Cirkus (i februari nån gång) känns det som att jag nog har lämnat honom igen. Krunkans spelning på Debaser Medis i våras var den tredje bästa spelningen jag var på i år.

Emma sa...

Vet du vad? Det är mitt nyårslöfte varje år att jag ska gå mer på konserter - men år 2008 har jag inte varit på en enda.

superkryp sa...

Nästa år kan bli ett finfint konsertår:
- Thåström på Cirkus i mars
- Ossler på Strand, Hornstull, i slutet av januari
- bob hund på Cirkus i maj
- Depeche Mode på Arvikafestivalen (kommer jag inte att gå på, tror jag)

Emma sa...

Ooh - Ossler hade helt gått mig förbi! Sitter och Spotify-lyssnar i detta nu och det låter ju riktigt bra so far. Bob Hund var det alldeles för länge sen jag såg, det borde åtgärdas. Och DEpeche vill man ju alltid se, även om jag kanske inte heller tror att jag tar mig till Arvika. Andra konserter jag skulle vilja se 2009 är Grace Jones (eller har hon nyligen varit här?) och Titiyo.

Om du/någon annan har andra förslag är det fritt fram att hojta och ge en heads-up!