torsdag, april 16, 2009

textknarkad & förgiftad

Satt och skrev till 2 i natt, när jag sen gick och la mig var huvudet textknarkat och det var helt omöjligt att sova. När jag väl lyckades drömde jag att jag blivit förgiftad av nervgiftsgas, att lungorna krympte och jag höll på att dö kvävningsdöden. Sen gick alarmet igång.

Den här fåniga tacka ja till allt-genen är en löjlig gen.

--

Igår blev det klart att jag ska göra FIPRESCI-juryduty i Cannes. Yaaaaay!

--

Nu: till Filmhuset. Ikväll: Filmquiz och öl på Pet Sounds.

4 kommentarer:

Bo G Svensson sa...

Jobba sent och drömma mysko - känns igen! Man undrar vad det är för ett plejs, det där drömriket som man återvänder till varje natt. Grattis till jurytjänstgöringen!

Emma sa...

Bo: Ja, verkligen. Och tusen tack för grattis!

Gabh sa...

Grattis :)

Emma sa...

Tack!