söndag, augusti 03, 2008

Paris
























13 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuvligt alternativt Paris-porträtt!

Anonym sa...

Välkommen hem från semestern!

Anonym sa...

Du tar sjukt bra bilder!

Emma sa...

Tack för fina komplimanger och välkomnandet hem!

Anonym sa...

Du vet att foton från Tour de France är en särskild illasinnad form av tortyr den här tiden på året?

Windy sa...

Den där invader-bilden, är den tagen vid rue les martyrs? Vid montmartre alltså? Jag såg den symbolen på väg till Tom Waits-konserten på Grand Rex :)

Anonym sa...

@windy: Kommer inte ihåg vad konstnären heter, men jag tror att Kobra har gjort ett rep om honom någon gång.

Emma sa...

Dennis: Yup. De var fasligt svårfångade på bild, de däringa cyklisterna. Om man försökte ta en bild precis när de cyklade någon meter ifrån en fick man en bild på fartränder och asfalt.

Windy: Jo, det kan det nog ha varit! Plåtade två stycken invader-bilder där om jag inte missminner mig.

Anonym sa...

Äsch. Då har du inte försökt plåta F1:or som susar förbi i +200 km/h. ;-)

Emma sa...

Nä, det har jag förstås inte gjort... Hur mäktigt är ljudet när de åker förbi på en skala mellan 1-10? En cyklist på en väloljad cykel låter i princip överhuvudtaget inte alls.

Anonym sa...

gah! jag har ju inte din mail!
maila mig på navid.modiri@comhem.se

tjoho!

Olle sa...

Älskar hur i princip alla europeiska huvudstäder har en massa undangömda space invaders.

Emma sa...

Vet du om det finns någon i Stockholm? Har inte sett någon.