lördag, januari 27, 2007

Don't put so much pressure on yourself.

Jag drömde inte alls om mördare och bårhus i natt. I stället drömde jag om ett fantastiskt, helt grönt hotell med en fantastisk pool, blablabla, hade sex i en skrubb avsedd för tenniskläder och tennisutrustning, blablabla, och vaknade av att jag låg och skrattade! Jättehögt.

Slog upp vad det kan ha betytt på Dream Moods och fick fram:

To dream that you are laughing, suggests that you need to lighten up and let go of your problems. Don't put so much pressure on yourself.

Mina drömmar har bättre koll än vad jag har i vaket tillstånd.

--

Kanske ska börja använda mig mer av min farfars pappas livsfilosofi: Breathe deeply. And laugh a lot.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha....slå upp sina drömmar i Dream Moods???
Ja..ni människor ÄR då för märkliga...

Varför inte sluta blogga och fokusera på viktigare saker i livet?

Anonym sa...

Det var ingen överraskning att du sett så många filmer, själv har jag bara sett 24, HAHA. . .

Om vi vänder på det hela då; hur många filmer har du sett på listan över 100 sämsta filmerna? ;)

Emma sa...

"Haha....slå upp sina drömmar i Dream Moods???
Ja..ni människor ÄR då för märkliga...

Varför inte sluta blogga och fokusera på viktigare saker i livet?"

Bästa Wu: Haha..anonymt kommentera att någon slår upp sina drömmar i Dream Moods. Ja... ni människor ÄR då för märkliga.

Varför inte sluta läsa bloggar och dwssutom KOMMENTERA dem och fokusera på viktigare saker i livet?

I: Oj, jag hade bara sett 4 av dem på 100 värsta-listan - men det är en otroligt löjlig lista måste jag säga. Precis som egentligen den över de 250 bästa filmerna är. De säger helt enkelt inte så mycket...

Anonym sa...

Föratt mitt kommenterande tar så extremt lite tid tillskillnad från ditt bloggande?
Dessutom skulle du sakna min ord så mycket.
Och varför göra en flicka ledsen?
Tänk. Vi tyckte samma sak om en sak för första gången..