söndag, augusti 31, 2008

Se!

Har just sett Amy Heckerlings I could never be your woman - och är nyskrattad, nybölad och alldeles, alldeles lycklig. Det är en jävla skam att den gått direkt på dvd både här och i USA. Den fick mig till och med att bli lite kär i Paul Rudd. Och Michelle Pfeiffer och Atonement-ungen. Ni förstår ju. Pfeiffer var bättre än vad jag sett henne på länge, mamma-dotter-skildringen fantastisk, dialogen hilarious! Ahhhhhhhh! (Tracey Ullmans Moder Jord var väl kanske inte helt klockren, men hon är så suddig att henne kan man kisa bort.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset. Härlig rulle.

Emma sa...

Visst ÄR den? Vill nästan se om den idag igen.

Anonym sa...

Jag gillade också musiken. Så jäkla coolt och fint när flickan sjunger Opps I did it again och Moronic. Paul Rudd som i vanliga fall känns lite intetsägande charmade även mig mycket.
/Jimmy

Emma sa...

Jag gapskrattade respektive tokbölade när hon sjöng dem. :)