söndag, oktober 07, 2007

Jag vet inte vad det betyder, men...

Inatt drömde jag att jag hade tillfredsställande sex med en chokladtårta, blev jagad av ruttna zombies på min gamla skolgård, såg mitt liv passera förbi på stor duk och skrek Men vafaan, är det här allt?.

--

Läste en bloggpost inne på Deadline Hollywood Daily med rubriken Warner's Robinov bitchslaps film women; Gloria Allred calls for Warner's boycott och önskade att jag fortfarande sov. Sen läste jag en till på samma ställe och tema, vilket inte gjorde saken bättre.

--

American History X-regissören Tony Kayes abortfilm, Lake of Fire, kan ju vara precis hur som helst - men verkar onekligen intressant.

--

Föreläsningen i Umeå gick strålande. Yay!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ofrivilliga graviditeter brukar kunna undvikas, men rätt som det är så sprutar tårtan ut allt som finns i spritsen.

Gabh sa...

Hmm... de är också vit, kanske det var problemet. De ska sluta göra filmer med vit folk i huvudrollen, helt enkelt.

Anonym sa...

Har inte Dreammoods täckning för chokladtårtor och zombies, haha?
Nä riktigt sjuka drömar fixar inte dreammoods har jag märkt. ja, ja.

Emma sa...

Lars: haha!

Gabh: Ja, kanske sluta med människor i filmer öht? Babe - den modiga grisen var ju en brakhit.

Eric: Zombies klarar Dream Moods av, choklad klarar det också - men inte i kombo med sex. :)

Johan Ahlin sa...

Äntligen, en riktig dröm!

vandrarvild sa...

haha, övertydligare drömmar behäver man inte leta efter men det var roligt ändå: Sex med en chokladtårta kan vara för att du äter mer choklad än du har sex samt att det var tillfredställande för att du helt enkelt tycker det själv. Får du välja mellan sex och choklad väljer du choklad?!
Zombies på skolgården beror ju lite på vad du tycker om zombissar och din gamla skolgård. Skolångest eller nostalgi? annars handlar det bara om nått gammalt skit som du upplever hänger kvar sen du gick i den skolan och nu jagar det(zombisarna) dig.
Och livet som passerar på duken tänker jag inte ens kommentera...

Emma sa...

Hellre choklad än sex? Njä. :)