torsdag, augusti 16, 2007

vaknade på ett osedvanligt gott humör (eller, eat this ni som inte gillar att höra om andras drömmar)

I natt drömde jag att jag skrattade och skrattade, helt hysteriskt, sen kom jag på att skratta i drömmar enligt Dream Moods kan betyda att man borde försöka se ljusare på livet och knep ihop ögonen och försökte med viljekraft uppbåda all positiv energi och bra tankar och plötsligt började jag springa runt på väggar och tak som en motorcykel i en velodrom, jag var helt förvånad över hur lätt det gick och hur stark jag var, sen svingade någon ett trollspö med en glitterstjärna i ena änden över mitt huvud och det regnade silvergrönt glitter. Så pass mycket glitter att jag kunde sätta på mig en liten glitterväst.

--

Att Zoë Bell, Uma Thurmans stunt-stand in i Kill Bill som fick en roll som sig själv i Death Proof, fått sin första huvudroll gör mig inte direkt på sämre humör. Yay!

--

Ahh, för att ytterligare förgylla min dag går den nya versionen av Gossips "Listen up" på loop. Lyssna och se videon här. Löjligt svängigt. (Och går nog utmärkt att velodromspringa till.)

3 kommentarer:

Niklas sa...

Jag kan bara ställa mig upp och jubla när du berättar att Zoë Bell fått en huvudroll. Din dröm får mig dock mer att skratta än att jubla!:)

Johan Ahlin sa...

Hojt Emma!
Dina drömmar är ju sjukt roligt beskrivna, "loopa" nån musik från nedanstående länk innan du går och lägger dig, så kan man kanske få läsa nån roligt beskriven "mara":)

http://www.myspace.com/johanahlinhorn

Obs, detta är ingen ingen promo men mina barn blev jävligt rädda när de hörde så jag tänkte...

Emma sa...

Haha! Tack för musiksättandet till mina mardrömmar! Schysst musik!