lördag, september 11, 2010

!

9 kommentarer:

eff sa...

*dör*

Emma sa...

Jag med! Death by gulighetshjärtsnörp!

Emma sa...

Eller guLLighetshjärtsnörp då.

karin sa...

d'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

Lars Johansson sa...

Så där sprudlande glad har jag inte varit sen jag sett en Åsa-Nisse-film.

Elca sa...

Men sötaste!

Nilla sa...

Men, gud så söt!

Shiva sa...

Fin!
Apropå ingenting så är jag väldigt preggo och är i San Fran på semester.
Tänkte på dig eftersom jag lämpligt fick mina första foglossningar i en skön backe och vi har fikat och ätit ihjäl oss för att jag kan gå långsamt och patetiskt lite i taget. Besökte flera av tipsen, tack! Bästa var Castrobiografen!

Emma sa...

Åh, vad härligt med San Fran och att du gillade fina, fina Castrobiografen! Ha det fortsatt fint där! OM du har möjlighet, smit in på Tosca - GRYMT!