tisdag, april 22, 2008

papercuts

Igår packade jag och fyra andra Drömfabrikanter ungefär 1100 goodybags som skulle fyllas med 15 saker vardera. (En bonus med det var att jag numera tillhör den lilla skara som åkt ganska snabbt fram i SFI:s korridorer på en flaksparkcykel.) Idag har jag sorterat kvitton inför deklarationen. Oh the joy.

--

Till imorgon (onsdag) kl 12.00 kan man föranmäla sig till Drömfabriken på sfi.se/dromfabriken. Hinner/vill man inte det är det bara att dyka upp i Filmhuset från och med klockan 10.00 nu på torsdag. Kom dit, det kommer att bli bra! Om du har tur kanske du till och med får en goodybag som inte har blivit papercutnedblodad.

7 kommentarer:

Anonym sa...

suck. att man ska behöva bo i stockholm för att göra roliga lärorika saker.

eff sa...

Jennu, sparkcyklar är icke enbart ett stockholmsfenomen.

Anonym sa...

ni måste ju skaffa praktikanter som kan göra sånt åt er.

Anonym sa...

Hej Emma, Hoppas att vi syns på Drömfabriken, ska bli jätte kul! Jag visar en film i "film i hela landet" :). Har du sett filmerna som ska visas där? Isf vad tyckte du om dom?

Anonym sa...

Svensk i Cannes. Vad säger du Emma Gray Munthe? Ska vi va glada?

Jag är i alla fall glad.

Heja Östlund!

Anonym sa...

eff: såklart inte sparkcykeln. men först tänkte jag att du menade att jag skulle ta en sparkcykel till stockholm. vilket hade varit roligt, men ack så jobbigt. tror det är en aktivitet som bara blir rolig när man gör den inomhus..

Emma sa...

Jennu: Nu ser du till att kasta dig upp på sparkcykeln och pallra dig hit ögonaböj!

Anton: Fast det var inte så tråkigt som man skulle kunna tro. Skönt att obba lite med kroppn ibland efter allt huvudarbetande. :)

Anonym: Vad kul! Jag har inte hunnit se alla, men en del har jag sett och tycker mycket om. Vilken är din film)

Jens: Klart vi ska vara glada! Jag är supernyfiken på hans film!