onsdag, september 12, 2007

det här är inte ens i närheten av en recension...

... men Catch and release funkar mycket, mycket bra tillsammans med lite rödtjut, mat, vänner och Chocolate Therapy. Särskilt på en grå och trött måndag. Jennifer Garner är ovanligt opräktig för att vara hon, Kevin Smith är charmig, jargongen mellan vännerna i filmen är hemskt heart warming och Timothy Olyphant lyckas vara ganska rom-com-hot trots en besynnerligt stel överläpp.

--

Oh, och när jag egentligen borde ha jobbat gjorde jag ett personlighetstest som jag hittade hos Stefan Malmqvist. Jag blev en FREE-WHEELING DIRECTOR och så här ser min personlighet tydligen ut i färg:


Dra musen över färgerna för att kolla vad varje ruta står för, och lägg särskilt märke till den pyttelilla lila rektangeln om du funderar på att anställa mig.

--

UPPDATERAD: Såg just något (d)Arn funny hos Degrell. Förlåt för ordvitsen, jag kunde inte hejda mig.

När jag ändå uppdaterar: likheten mellan Ms affisch till Hjärta av sten och den till Cronenbergs nya är... rätt stor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jävla skittest!!! efter 30 minuters testande stor det "congratulations >>view your report".

när jag klickade kom jag tillbaka till startsidan utan ett spår av något resultat. nu är jag förbannad och jag undrar om det hade stämt överens med mina resultat, hursomhelst håller jag dig ansvarig för det här emma ;)

Emma sa...

Oh no!