söndag, juli 23, 2006

märklig dröm

Inatt drömde jag att jag var på en konsert med Tough Alliance. Plötsligt började det regna mjölk från scenen och alla sprang åt alla håll för att komma undan mjölkregnet. Sen visade det sig att det var hundtratusentals vita studsbollar som regnade från himlen. Jag samlade upp fem stycken och tänkte spara dem, tills de sa att de räknade med att alla skulle slänga tillbaka minst fem stycken av bollarna som var och en hade samlat upp på scenen. Så då gjorde jag det.


Sen drömde jag - igen - att jag kissade bland folk, denna gång i en sopptallrik högt uppflugen i en fönsterkarm på en fullpackad restaurang. Varje natt samma sak. What's with det offentliga kissandet och de överfulla toaletterna? Så sjukt... Freud.


Kolla era egna drömmar på Dream Moods. Just for fun.

Inga kommentarer: