söndag, juli 08, 2007

foxy



Fox gör det igen. Hittat via Bögjävlar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhnej.Jag drömde en mardröm om att du är gravid....Stämmer det?

Emma sa...

Jag har blivit alldeles för indoktrinerad av arga lesbiska gäng med rosa pistoler för att låta mig själv bli gravid. Så nej, jag är inte gravid. :)

Anonym sa...

Hahaha... "I guess it makes sense that if you would have... lawless gay people they would do this kind of thing".

Lordy lord...

Anonym sa...

Jag antar att du har sett det här klippet redan: http://youtube.com/watch?v=WacUxwGY-wo

Alltså. Bill O'Reilly kan ju inte vara på riktigt. I jämförelse ser ju Carl Bildt eller alla på TV8 ut som leninister.

motherfakka sa...

det är ju så sjuk att det nästan är roligt.

Sånger från nedre botten sa...

Hade det inte varit för FOX News genomslagskraft hade det varit humor. Nu är det bara vidrigt.

Av nån anledning får jag det här låtintrot i skallen:

"Yes It's time for the Dr Goebbels show."